Produkt – makra – reklama

W poniedziałek 10 grudnia klasa II b udała się na Uniwersytet Ekonomiczny , aby wziąć udział w wykładzie prowadzonym przez pana dr  Bartosza Deszczyńskiego.
Wykład  pt. MARKA –DLACZEGO MARKI SĄ WAŻNE  traktował o szeroko pojętej sile marki, która jest związana z powszechnością, postrzeganiem jakości produktów oraz satysfakcją z ich użytkowania.
Po krótkiej przerwie ,w drugiej części zajęć uczniowie zostali podzieleni na 3 kilkuosobowe grupy, z których każda miała nakręcić krótkie kilkudziesięciosekundowe filmiki, promujące w określony sposób jakiś produkt.
Efektem tego były zabawne spoty reklamowe, dzięki którym nasza młodzież mogła wejść w rolę aktora i reżysera, ucząc się przy okazji, że promocja jest przede wszystkim rodzajem komunikacji między producentem a klientem.Na zakończenie zajęć wszyscy uczestniczący w zajęciach otrzymali gadżety promujące Uniwersytet Ekonomiczny.