Wycieczki

Biwak klasy IDg

Wraz z rozpoczęciem nowego roku szkolnego, tradycje XV liceum ogólnokształcącego stanęły pod znakiem zapytania. Choć słynne „Koziołki” udało się zaplanować tak by umożliwić udział wszystkim uczniom, pierwszoklasistów dołączyło jednak zbyt wielu by zorganizować dla...

Wycieczka klas pierwszych na Mazury

W dniach 6-8.06.2019r. klasy pierwsze miały okazję wyjechać na Mazury.W środę wcześnie rano wyruszyliśmy autokarem spod szkoły, w którym spędziliśmy 7 godzin, jednak mimo długiej podróży, czas mijał nam naprawdę szybko. Kiedy wreszcie dotarliśmy do ośrodka, czekało...

Hiszpania 2019

Podczas tegorocznej wycieczki zagranicznej, która odbyła się w dn. 24-29 maja, mieliśmy okazję zwiedzić Barcelonę i wybrzeże Costa Brava.Spod szkoły udaliśmy się autokarem na lotnisko do Berlina, a stamtąd polecieliśmy prosto do zazwyczaj słonecznej Hiszpanii, która...

Chorwacja 2018

Podczas tegorocznej wycieczki my – uczniowie Gimnazjum nr 11 oraz XV LO – mieliśmy szansę zwiedzić „Perły Dalmacji” leżące nad Morzem Adriatyckim. Podróż autokarem była długa i męcząca, jednak zanim znaleźliśmy się w upragnionym Trogirze, okazja na podziwianie...

Wyjazd integracyjny klas pierwszych. Straduń 2017

Zgodnie z tradycją XV LO im. W. Degi w Poznaniu w dniach 7 - 8 września 2017 roku w miejscowości Straduń odbył się biwak integracyjny dla uczniów naszych  klas pierwszych. Celem dwudniowej wycieczki było zintegrowanie uczniów w poszczególnych zespołach klasowych, jak...

Wycieczka klas drugich – 2017

W dniach 18.06 – 20.06.2017 r. klasy drugie wyjechały na trzydniowa wycieczkę. Nasza podróż rozpoczęła się o godz. 7:45 zbiórką przed szkołą. O godzinie 11:30 byliśmy już w Szczecinie, gdzie przeszliśmy podziemną trasą turystyczną w jednym z największych schronów z...

Per pedes – Góry Izerskie 2017

Dziewiątego czerwca kwadrans po godzinie 12, my członkowie szkolnego koła "Per pedes" uzbrojeni w plecaki i dobre humory, wsiedliśmy do pociągu i tym samym rozpoczęliśmy trzydniową wycieczkę w Góry Izerskie. Kilkugodzinna podróż do Wrocławia minęła nam równie...

Wycieczka klas pierwszych 2017

Nasza podróż rozpoczęła się w niedzielę 18 czerwca tuż po świcie. Szybko zwalczyliśmy stan niewyspania bo pogoda zapowiadała się fantastycznie, towarzystwo było przednie więc i dobry nastrój nam towarzyszył od samego początku. Pierwszą atrakcją naszej wycieczki był...

Per pedes – rajd wiosenny 2017

20 maja wybraliśmy się ośmioosobową grupą ze Szkolnym Kołem Turystycznym „Per Pedes”, na rajd wiosenny, na górę Ślęża. Rozpoczęliśmy naszą przygodę na dworu PKP w Poznaniu o godzinie 6 rano, gdzie zaspani czekaliśmy na wszystkich uczestników wycieczki. Po wygodnej...